Talkies Magazine

Triumph betovert met de nieuwe ‘Find the one, again’ campagne

Na het daverende succes van de magische ‘Find the One’ TVC campagne, die in april 2015 in Europa werd gelanceerd om de LZ16 collectie aan te kondigen, staat komend seizoen Triumph’s iconische Amourette 300-lijn in de spotlight tijdens de nieuwe ‘Find the One, Again’ campagne.

Het vervolg op de ‘Find the One’ campagne, een vrolijk en baanbrekend animatiefilmpje dat vele prijzen in de wacht sleepte, draait opnieuw om de zoektocht naar ‘De Ware’: de perfect passende bh. Dit keer ligt de focus op drie bh’s uit de Amourette 300-lijn: de nieuwe Minimizer,  de Magic Wire en de Wire in de kleuren van het nieuwe seizoen.

In de Amourette ‘Find the One, Again’  campagne is ook dit keer het internationale model Hannah Ferguson – tevens het gezicht van de wereldwijde HW16 campagne – te zien als charmant animatiefiguurtje. De commercial komt vanaf 12 september 2016 op tv in Duitsland, Zwitserland, Hongarije en Griekenland. Speciaal voor de rest van Europa is een aangepaste versie van de korte animatiefilm gecreëerd om online te bekijken.

Enjoy!

Meer informatie op www.triumph.com